Strona główna » MOTORYZACJA » Interfejsy » Interfejs VAG USB KKL line 2 linie K wtyk OBD2
Interfejs VAG USB KKL line 2 linie K wtyk OBD2-64802Interfejs VAG USB KKL line 2 linie K wtyk OBD2-64803Interfejs VAG USB KKL line 2 linie K wtyk OBD2-64804
Interfejs VAG USB KKL line 2 linie K wtyk OBD2-64802
Interfejs VAG USB KKL line 2 linie K wtyk OBD2-64803
Interfejs VAG USB KKL line 2 linie K wtyk OBD2-64804

Interfejs VAG USB KKL line 2 linie K wtyk OBD2

Brak

Dostępność: Zapytaj o dostępność

Koszt wysyłki: od 8,00 zł

Numer katalogowy: 20582

Kod producenta: 103

Stan magazynowy:

Kod EAN: 5904730104135

Cena: 180,00 zł

Ilość: szt.
Dodaj do koszyka

dodaj do schowka

  • Opis produktu
  • Recenzje produktu (0)


POLSKI INTERFEJS DIAGNOSTYCZNY USB VAG Z 2 LINIAMI K (KKL) WE WTYKU OBD2 Z DIODAMI OD ZASILANIA I TRANSMISJI

Przedmiotem oferty jest polski interfejs diagnostyczny do pojazdów grupy VW/Audi (VW, Audi, Skoda, Seat) Interfejs ten jest alternatywą dla urządzenia serwisowego VAG 1552. Oba testery posiadają te same funkcje i pozwalają na kompleksową diagnostykę samochodu. Interfejs został zaprojektowany tak aby z komputera PC uczynić profesjonalne narzędzie diagnostyczne. Ma minimalne wymagania sprzętowe, wystarczy praktycznie każdy komputer klasy Pentium z portem USB. Idealny do komputerów które nie posiadają portów COM. Jest wyposażony w diody sygnalizujące stan zasilania i transmisji. Posiada 2 linie K automatycznie przełączane z linią L, (nie jest to interfejs na maxie ze zwartą linią K i L jak na niektórych aukcjach tylko autentyczny interfejs KKL- automatyczne przełączanie między K i L realizowane przez elektronikę w interfejsie) co zapewnia pełną kompatybilność zarówno ze samochodami starszymi, jak i tymi po 2002r


POLSKI INTERFEJS

Nie jest to produkt chiński zbudowany na tranzystorach. Interfejs produkowany w Polsce, został wykonany na najlepszym dostępnym chipsecie FT231X. Zbudowany na specjalizowanych układach scalonych (drivery ISO) typowych dla diagnostyki samochodowej zgodnych ze standardem ISO. Urządzenie jest kompatybilne ze wszystkimi wersjami systemu Windows 32 i 64 bit XP/VISTA/7/8/8.1/10


SYSTEMY

    Elektronika Silnika ( w tym diagnoza elementów wykonawczych, czujników, sprawdzenie zapłonu, regulacja wtrysku)
    System ABS
    Poduszki powietrzne SRS
    Immobiliser (dodawanie nowych kluczy)
    Centralny zamek
    Alarm
    Radio
    Kontrola trakcji
    Automatyczna skrzynia biegów
    Liczniki i wskaźniki
    Klimatyzacja
    Regulacja zasięgu świateł (ksenony)
    Szyber dach
    System nawigacji
    Układ komfortu
    Napęd na 4 koła
    Sterowanie podwoziem
    Stabil. poślizgu kół
    Stabil. poziomu auta
    Ciśnienie w oponach
    Strowanie kierownicy
    Regulacja foteli
    Instalacje audio
    Lusterka
    Wsp. sprzęgła
    Ogrzewanie wnętrza
    Asystent parkowania

A także wiele innych modułów...


OBSŁUGIWANE POJAZDY

Interfejs obsługuje wszystkie modele grupy VAG w latach 1992-2004 (diagnostyka po linii K)

    SKODA
    SEAT
    AUDI
    VOLKSWAGEN
    FORD GALAXY (VAG 1.9 TDI)

A także inne samochody zgodne z OBD2/EOBD2
ZASTOSOWANIE

Przy pomocy interfejsu można zdiagnozować wszystkie systemy znajdujące się w samochodzie na poziomie serwisu ASO!, dzięki temu można bardzo szybko wykryć usterkę nie wydając pieniędzy u mechanika, oprogramowanie pozwala SAMODZIELNIE w bardzo prosty sposób:

    Kasować kody usterek (AIR BAG, ABS, IMMOBILIZER, SILNIK, ITD.)
    Inspekcje olejowe zarówno ze stałym przedziałem okresowym, jak i ze zmiennym przedziałem okresowym,
    Podglądać parametry samochodu podczas jazdy (silnik, ciśnienie turbo, przepływomierz, czasy wtrysku, wskaźniki, itp.)

Przy odrobinie doświadczenia można:

    Adaptować nowe elementy w samochodzie (kąt wtrysku, przepustnica, regulacja obrotów ,zapłonu, adaptacja czujnika koła kierownicy itp.)
    Programować immobilizer
    Kalibrować reflektory xenonowe
    Odpowietrzać pompe ABS
    Kodować tempomat
    Ustawiać automatyczne otwieranie/zamykanie zamków
    Włączać/wyłączać poduszkę pasażera

A przy większym doświadczeniu:

    Korygować wskazania liczników
    Przeprowadzać drobny (czasem nie tylko) CHIP Tuning


OPROGRAMOWANIE

Współpracuje z programami VAG-COM do wersji 409-1, VCDS Lite 1.2, VWTool, Polski VAG, GMTool, AlfaDiag, FiatEcuScan, MultiEcuScan


MATERIAŁY POMOCNICZE

W zestawie znajduje się papierowa skrócona instrukcja obsługi

Na dołączonej płycie CD znajduje się 57 stronicowa profesjonalna instrukcja obsługi całkowicie w języku POLSKIM na której znajdziesz między innymi:

    Ilustrowaną instrukcję instalacji i konfiguracji urządzenia krok po kroku, włącznie z ustawieniami niestandardowymi np. do diagnozy silnika 1.9 TDI 1z
    Instrukcję programu diagnostycznego
    Kody błędów (razem z polskim tłumaczeniem)
    Przykładowe instrukcje serwisowe (np kasowanie inspekcji, adaptacja przepustnicy)
    Procedury naprawcze
    Instrukcje informujące o miejscach występowania złącz diagnostycznych w różnych modelach SEATA, SKODY, VW, AUDI.


ZAWARTOŚĆ ZESTAWU

    Polski Interfejs USB VAG z 2 liniami K - KKL we wtyku OBD2
    Płyta CD (sterowniki, profesjonalna instrukcja obsługi)
    Papierowa skrócona instrukcja obsługi

 

Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.

Tylko zarejestrowani klienci mogą pisać recenzje do produktów. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie zaloguj się na nie, jeżeli nie załóż bezpłatne konto i napisz recenzję.

Producenci

  • Dedra
  • Dibeisi
  • Fala
  • Flo
  • Geko
  • Graphite
  • Jonnesway
  • Kemot
  • Kruger&Matz
  • Lund
  • Mar-Pol
  • NEO
  • Orno
  • Peiying
  • Quatros
  • Rebel
  • Sthor
  • Teesa
  • Topex
  • TopTools
  • Uni-T
  • Verto
  • Vipow
  • Vorel
  • Yato
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu